Page 2 of 3

Re: Justin Bricker

PostPosted: September 10th, 2009, 2:25 am
by Denise
From what we know of him so far, he is simply a hoot! I like guys like that, but, ironically, I didn't marry one. Go figure!

Re: Justin Bricker

PostPosted: September 10th, 2009, 6:23 pm
by Sam_Green
well hopefully when i come of marriage age then i will find someone semi like him...u know a little more mature, lol

Re: Justin Bricker

PostPosted: September 25th, 2009, 6:59 am
by MsKitty
Nice One Sam!!

Just a 'little' older huh!! lol - I'll keep my fingers crossed for you!!

xx Kat

Re: Justin Bricker

PostPosted: September 28th, 2009, 5:22 pm
by Sam_Green
lol thnx! well i have time...plenty!...i'm 15 that's why! :D but i still want someone semi-like bricker...omg renegade hunter comes out tomorrow! :mrgreen: i'm soooooooo exstatic!

Re: Justin Bricker

PostPosted: December 8th, 2009, 6:29 pm
by vammpgurl
I love Justin!! His young and fun sense of humor is great!! I can't wait till he finds his lifemate.. Decker and Mortimmer r going to give him so much cap, lol

Re: Justin Bricker

PostPosted: January 5th, 2010, 4:25 pm
by Damiana
shaashaine wrote:Justin I just love that name.... ok im done day dreaming :mrgreen:


shaashaine wrote:lol his names just so....sexi :twisted:


i've been thinking, a part of the charm of those guys are their sexy names ;) Argeneau is sooo hot, don't you think?

Justin Bricker is soooo perfect. Plus his looks and personality. .. 8-)

wren wrote:He is such a sweetie, though...even if he is so naughty...just can't help but love him, though, because he is so funny! :D


i agree with you. he's so funny and charming :mrgreen:

i wonder what his lifemate will be like, what do you think?

it would suit him perfectly if the girl was an old vamp, maybe because he is so childish. That would be funny and interesting to read ;) ...

Re: Justin Bricker

PostPosted: September 14th, 2010, 3:58 pm
by sin
Re: Question about a Enforcer

Postby Lynsay on Wed Jul 16, 2008 8:44 pm
Justin Bricker plays sidekick to Mortimer in his story, and then turns around and does the same for Decker in his so you'll be seeing a lot of him. He was born an immortal not turned (I think someone asked that earlier) His family is out in California with Mortimers. . . I think. I have a very bad memory and may be mixing that up, but I'm pretty sure both Mortimer's family and Bricker's come from Cali.

Lynsay


Just a little info from Lynsay about Justin ;)

Re: Justin Bricker

PostPosted: January 13th, 2012, 8:47 am
by sherr
Just had to check to see if I was still here and I AM and to mention that Sherr is a great name for Justin's lifemate. Just needed to remind you all. ;)

Re: Justin Bricker

PostPosted: January 13th, 2012, 11:17 am
by grlnxtdr29
LOL, hi Sherr! Glad to see you around!

Re: Justin Bricker

PostPosted: February 9th, 2012, 10:40 am
by terri
Who doesn't love Justin, eh? LOL