A mistake?!

Talk about the stories that got the Argeneaus where they are today.

Re: A mistake?!

Postby lisa on October 5th, 2008, 10:04 pm

All better Wren. BTW, dont give Mr Spice about how peaceful it would be and how he could blog and listen to his music in peace and quiet, he MIGHT GET IDEAS ?! kwim?
lisa
 
Posts: 827
Joined: May 7th, 2008, 5:38 pm
Location: tennessee


Re: A mistake?!

Postby wren on October 5th, 2008, 10:42 pm

lisa wrote:All better Wren. BTW, dont give Mr Spice about how peaceful it would be and how he could blog and listen to his music in peace and quiet, he MIGHT GET IDEAS ?! kwim?


Yes, Mr. Spice might get ideas...he might even get a few sweet dreams about it...but it'll never happen! He loves Lynsay, and {sigh} he is stuck, as we come with her! :lol:

Remember, he chose us...He moved all the way to our side of the big pond to be with the incredible Lynsay Sands! :D


wren...laughing with you, not at you, Mr. Spice! You know you wouldn't trade us for anything...except maybe cheesecake! Image
Image
User avatar
wren
 
Posts: 4293
Joined: May 7th, 2008, 4:55 am
Location: Mississippi USA


Re: A mistake?!

Postby rockie on October 6th, 2008, 8:25 am

Me too! I thought that he was referring to Lissi!
I mean who else would he be talking about!!!
Cuz isn't Thomas and Lissi about the same age anyway?
rockie who still doesn't wanna go to class! :mrgreen:
AEA Sister♥☮☆♪
Sisterhood of the Traveling Fangs♥☮☆♪
Live
.♫
⋰**
⋱♫ ..Laugh
( ``✫•♫
`✫•.¸ )
¸. ✶♫....L♥ve
( ``✫•~
User avatar
rockie
 
Posts: 2086
Joined: May 7th, 2008, 9:44 pm
Location: North Carolina


Re: A mistake?!

Postby Mr Spice on October 6th, 2008, 12:45 pm

wren wrote:laughing with you, not at you,


I often say this to mrs spice - usually to get the grim, unsmiling reply of "but I'm not laughing"
"A heavy snowfall,
They are just about to close
The great gate of the barrier"

Yosa Buson (1716-1783)
User avatar
Mr Spice
Site Admin
 
Posts: 652
Joined: April 14th, 2008, 4:01 pm
Location: Walking in a winter wonderland


Re: A mistake?!

Postby rockie on October 6th, 2008, 5:01 pm

Well at least yall are happy! :D
Me and my honey will be together a year tomorrow! Even though we aren't married, its still happy times! :D
And I wanna go to England and see everything.. I have never been outta this country! But one of these days I am so gonna get over there and see everything... :mrgreen:
AEA Sister♥☮☆♪
Sisterhood of the Traveling Fangs♥☮☆♪
Live
.♫
⋰**
⋱♫ ..Laugh
( ``✫•♫
`✫•.¸ )
¸. ✶♫....L♥ve
( ``✫•~
User avatar
rockie
 
Posts: 2086
Joined: May 7th, 2008, 9:44 pm
Location: North Carolina


Re: A mistake?!

Postby wren on October 6th, 2008, 10:04 pm

Mr Spice wrote:
wren wrote:laughing with you, not at you,


I often say this to mrs spice - usually to get the grim, unsmiling reply of "but I'm not laughing"


Does it scare you that we often think alike, Mr. Spice?? :twisted:
Image
User avatar
wren
 
Posts: 4293
Joined: May 7th, 2008, 4:55 am
Location: Mississippi USA

Previous

Return to Discuss the Series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron